mandag 28. september 2015

Høstkos



Vi er så forskjellige. Mannen min og meg. Han liker kun sommeren, og kunne godt flyttet til et varmt land og hatt sol hele året. Jeg derimot setter pris på sesongene. Spesielt høsten. Det er noe med fyr på peisen, kosestunder inne med kakao og strikketøy. Jeg har allerede begynt å glede meg til advent og har kommet godt igang med julegavelista mi. Og nå ser det ut som vi er godt i gang, og da gjelder det å ikke irritere seg over regnet ute, men sette pris på å kose seg inne. Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

  1. Da er vi to! Jeg elsker høsten ,mørketiden setter inn og man kan tenne masse stearinlys,nyte kvelden under et lunt pledd. Jeg liker sommeren,men å hatt sommer året rundt hadde jeg ikke klart ..Mannen her også kunne godt tenkt seg sol og sommer hele tiden. Høsten og tiden til jul er herlig .Bare å nyte . Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hm, høres veldig kjent ut :)) Bare å finne sin greie og godta at man er ulike. Om begge gir og tar litt, så kan det bli kjekke felles opplevelser både innendørs og utendørs året rundt. Lokke og lure litt hjelper også (enten det er barna eller mannen) ^_^

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...