tirsdag 1. april 2014

Spring is here...

Våren er den beste tiden på året. Å kjenne sola varme ansiktet en vårdag er bare den beste følelsen i verden. Siden jeg er ute i mammapermisjon har jeg god tid til å dulle litt med drivhuset i år. Jeg begynner tidlig i år med å så planter, for jeg har bestemt meg for at alt som skal inn i det, skal være sådd fra frø. I fjor fikk jeg med noen ulumskheter da jeg kjøpte ferdige planter og satte inn. De spredde seg til alt jeg hadde, så den tabben vil jeg ikke gjøre igjen. Føler en voldsom mestringsfølelse når ting spirer. Jeg har seriøst ikke grønne fingre, men tenker at hvis jeg gjør nok feil, så må det vel funke til slutt...eller?



6 kommentarer:

  1. Ser kjempebra ut dette,spennende å så fram ting sjølv:)
    Nyt dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg er også glad i våren - det er en herlig tid. Spesielt dersom det er sol og fuglekvitter.
    Spennende med drivhus, håper det blir vellykket :)

    SvarSlett
  3. Åååå, det er så herlig:))
    Elsker VÅREN ♥

    SvarSlett
  4. så spennende,hva sår du ? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. I år prøver vi oss på: tomater, chili, bønner, hodesalat, aubergine, squash, agurk og masse urter.

      Slett
  5. Fine bilder! Har også fått sådilla og det spirer og gror i vinduskarmen :)
    Kanskje et drivhus blir neste steg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...