mandag 6. januar 2014

Godt nytt år

Det ble ikke så mye blogging som jeg hadde tenkt i jula. Hver gang jeg tok med meg kameraet for å ta bilder, var det skikkelig mørkt og umulig å få til noe. 

Vi har hatt ei super julefeiring. Veldig rolig og avslappet, med god mat og trivelig besøk. Mellomjula og nyttår tilbrakte vi hos venner i England. Tungt å reise når en er 8 mnd gravid - men det gikk nå på ett sett. Det var navnedag datteren til en av mine beste venninner og da må en jo nesten dra.
Fant denne søte tekanna på Kremmerhuset
Nå er siste innspurt til det nye familiemedlemmet kommer i full gang. Vi fikk det plutselig for oss at det var en lur ide og bytte kontoret med barnerommet slik at barna skal få litt mer plass, så nå ser det virkelig ut som om en tornardo har vært på besøk. Håper ikke babyen bestemmer seg for å komme før vi er ferdige. Bilder kommer :) 

I dag er også nest siste uke på jobb før permisjonen starter - kjenner jeg begynner å bli klar for å være hjemme i redet snart.

2 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg, høres ut som du har spennende ting i vente :)

    SvarSlett
  2. godt nyttår til deg!
    ojoj så spennende!nærmer seg veldig nå, masse lykke til:)
    klem Cathrine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...