fredag 13. september 2013

Straks helg og en liten hemmelighet...

Denne uka har jeg ikke rukket mye. Vi driver å hjelper svigermor litt med å komme i orden, og det tar ganske stor del av fritiden vår. Nå er det straks helg, og vi er på vei til bryllup i Bergen. En liten miniferie på en måte. Skal bli deilig å sove i en hotellseng og spise hotellfrokost, men ikke minst treffe mange fra familien som vi ikke ser så ofte.


Den lille hemmeligheten jeg har, sparker i magen og er 19 uker. YEEEY! Det tok sin tid, men endelig satt den. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke vil vite om det blir jente eller gutt. Det spiller ingen rolle så lenge babyen er frisk.  Er i forholdsvis god form, men sliter fortsatt litt med kvalme. Jammen går tida seint når man går å venter på noe. Men får vel nyte den siste tiden når jeg kan sove hele natta.

God helg!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse! :)

    Så tøff lampa var!

    God helg! Kos dere i bryllup! :)

    SvarSlett
  2. Åå, gratulerer! Så kjekt!
    Den siste halvdelen går kjempefort :)

    SvarSlett
  3. Ååå, så herlig:))
    G R A T U L E R E R!!
    Herlig tid dere har foran dere... ♥ ♥ ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med baby i magen - herlig.
    Håper du har kost deg i bryllup.
    Lekkert bilde - digger svart og hvitt.

    Fin dag til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Så herlig,gratulerer så masse:))❤

    SvarSlett
  6. Hurra og grattis! <3 Så moro!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...