tirsdag 5. februar 2013

Å ligge på sofaen...

Har hatt ei veldig inaktiv uke pga. av en operasjon. Så jeg har ligget mest på sofaen og sett TV. Har også feiret bursdagen min på sofaen. Fikk sykebesøk da, så det var koselig.

Nå begynner det å gå bedre, og det gjør ikke fullt så vondt å gå lenger. Stakkars mannen. Han har sprunget rundt og ordnet alt for meg i det siste.


Tenkte jeg skulle vise frem de fine notatbøkene jeg har fått til bursdagen. Jeg har jo sagt før at jeg elsker lister. Så nå gleder jeg meg til å begynne å skrive i dem. Det er noe magisk med ei notatbok du ikke har begynt å skrive i enda. Den er full av muligheter liksom.

7 kommentarer:

  1. God bedring:)
    Kjempefine bøker, og fint bilde:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Usj hørtes ikke godt ut!
    Men grattis med meg dagen:))
    Håper dagene blir mye bedre fermover ♥

    SvarSlett
  3. Huff stakkars skjønne deg!!masse god bedring og håper dagene framover blir bedre!

    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Veldig god bedring til deg! Det er IKKE moro å ligge på sofaen uten mulighet til å fikse ting...
    Og den LISTEBOKA! Elsker den! <3

    SvarSlett
  5. Nei og nei. Stakkars deg. Håper du føler deg mye bedre så fort som mulig! Og gratulerer med dagen (som var?). Goood bedring!

    Håper du får en koselig kveld, tross alt.
    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Hei hei :)
    Vet du hvor jeg kan få kjøpt de liste bøkene?
    Jeg er listefreak nr 1! Hihihi... Og en slik hadde vært perfekt.

    Ønsker deg en finfin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia

      Du får kjøpt dem på Amazon. De har mange kule i samme serie. http://www.amazon.com/Bright-Side-Let-There-Be-Lists/dp/B0057N8JCG/ref=sr_1_10?ie=UTF8&qid=1362406903&sr=8-10&keywords=let+there+be+lists

      Ha en super dag du også!

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...